...

dinsdag 29 april 2014

Een grenzeloze avond :)

Een grensloze avond :)

Het is zaterdag, je kent het wel zo'n heerlijk luie dag, niks moet alles mag, eigenlijk was het ook geen bijzondere dag, althans toen ik opstond zag het er naar uit dat het een dag zou zijn als elk andere. Zoals elke ochtend stonden we heerlijk op, heel veel tijd om grote dingen te doen hadden we niet echt want meneer moet morgen weer op zakenreis en dus besloten we de grote dingen maar even te laten voor wat het was. We gingen er wel even op uit, we hadden tenslotte wel een paar afspraken staan die we niet konden afzeggen, en buiten dat het was wel ff lekker om eruit te wezen.
Wanneer we alles hebben afgehandeld, afspraken zijn nagekomen dan hebben we nog heerlijk tijd over voor elkaar, en dat kwam eigenlijk wel goed uit, morgen gaat hij weer weet ik veel hoe lang weg, dus laten we het er gewoon lekker van nemen.

Als we dan thuis komen waren we het er nog niet helemaal over eens wat we gingen doen met avond eten, en dus ging ik maar even verder met de dingen doen die er nog gedaan moesten worden, dat eten komt later wel, we hebben immers toch alleen maar met elkaar rekening te houden vandaag. Terwijl ik met een aantal dingen bezig ben komt meneer naar me toe lopen en neemt me mee bij mijn arm naar boven. Woah! 
En zo sta je dus een aantal dingen te doen en zo word je dus mee gesleurd het bad in wat een aangename verassing was. Ondertussen deed meneer zich nog even een beetje bijwerken en kwam ook heerlijk in bad zitten. Heerlijk met mijn rug tegen zijn borst aan, genieten van elkaars aanwezigheid, iets wat toch wel erg zeldzaam is bij ons, zo hebben we dik 3 kwartier in bad gezeten.
Wanneer we uit bad komen en ons gaan afdrogen zegt meneer tegen me dat ik maar iets makkelijks moet aan trekken, niet al te moeilijk maar wel leuk. Uh... ok, dacht ik bijmezelf. Dus dan doen we maar wat er gevraagd word.

Ik pak mijn nieuwe bordeaux rode lingerie uit de la, mijn spijkerbroek en een zwart topje met een zwart bloesje erover heen, makkelijk, simpel en leuk. Nog ff mijn haar een beetje in model gooien en een beetje make-up en dan ben ik er klaar voor, al wist ik eigenlijk niet eens waarvoor.
Zo zit je dus in bad samen en zo loop je samen door de stad heen, nog steeds een beetje te bedenken wat we gingen doen met eten. Uiteindelijk lopen we naar een restaurant toe, die indruk kreeg ik dat we daar naar toe liepen, we liepen dus nog even een stukje door. We lopen een groot plein over naar het water en daar bij de rand stopt meneer even om te kijken rustig, hij draait zich naar me toe en begint me dan spontaan te kussen. Zijn plotselinge actie overweldigd me en zet me meteen in lichter laaie.
Meneer laat zich weer van mij los en komt weer naast me staan, hij draait zijn hoofd naar mij toe en komt dichter bij mijn oor, "Ben je al zo geil dat we dalijk daar op een bankje de boel moeten blussen?"
Mijn engeltje komt even letterlijk om de hoek zeilen en spitst haar grote oren, "Meneer, als ik eerlijk moet zijn ben ik nog niet zover, ik heb namelijk echt wel honger nu!"
"Dat moet ik nog even beter mijn best gaan doen!", zegt hij weer met een raadselachtige toon in zijn stem. Hmm... Meneer is iets van plan, ik weet niet wat het is maar het zal voor mij wel weer niet goed aflopen.

Hij pakt mijn hand beet en lopen weer terug richting het restaurant wat ik eerder zag, daar gaan we lekker naar binnen. Hmm... heerlijk om eens zo verwent te worden, en ik geniet er dan ook intens van. De afgelopen jaren deden we dit niet veel, nou jah, veel niet is een betere zin denk ik, ik kan het wel op één hand na tellen. Maar goed daarentegen maakt het nu des te meer speciaal en leuker.
Wanneer we binnen komen is het er lekker war, en gezellig druk, we worden aangesproken door een dame van de bediening en laten haar weten dat we graag met zijn tweeen willen komen eten.
Niet lang daarna werden we naar onze tafel gebracht, een tafeltje naast het grote raam vlakbij de ingang.
Bij het tafeltje vraag ik hem of hij wenst dat ik naast hem kom zitten of dat ik tegenover hem moet komen zitten. Hij laat de keus echter aan mij, en ik besluit dan maar tegenover hem te gaan zitten, op die manier weet ik zeker dat ik een beetje aan eten toe kom, dat de avond later een andere wending aan neemt, tja dat had ik niet kunnen voorzien.
We zitten heerlijk tegenover elkaar aan het tafeltje, kaarsje aan, leuke muziek op de achtergrond, helemaal gezellig. Meneer pakt dan mijn hand beet en begint deze een beetje te kussen en te strelen in de hoop dat hij mij een beetje warm zou krijgen. Tja van een beetje kussen en strelen alleen word ik niet snel warm, maar dan begint hij met zijn duimen bepaalde drukpunten op te zoeken aan de binnen zijde van mijn hand, t gekke daarvan was dat ik die drukpunten ook in mijn buik voelde, dat was echt raar gewoon.
Ik wilde het niet laten merken dat het me wat deed maar dat ging ik natuurlijk niet vol houden en Meneer zat er van te smullen dat hij weer iets nieuws had gevonden. Elke keer als hij even een drukpuntje had gevonden keek hij me strak in de ogen aan wat het met me zou doen. Schuivend op mijn stoel en af en toe een beetje wegkijkend terwijl hij bepaalde druk uitoefent op verschillende plekjes op de rug van mijn hand maar ook in de binnenkant van mijn hand, ik voel het bloed naar mijn wangen stijgen, de tinteling die van mijn hand doortrekt daar tussen mijn benen, "Hmm... dit werkt goed", zegt hij dan heel kalmpjes terwijl hij me strak blijft aan kijken.

Ondertussen komt onze vriendelijke serveerster onze bestelling opnemen, pff... wat een vrolijkheid is dat zeg, en om het helemaal gezellig voor haar te maken bleef Meneer mijn hand vasthouden en tijdens het praten mijn drukpunten opzoeken. Ik kan bijna geen woord uit brengen behalve dat ik met een grijns van oor tot oor kan laten weten dat ik graag een glas cola zou willen. Mevrouw vriendelijkheid werd er nou niet bepaald vrolijker van door ons verliefde gedoe, en wij konden er eigenlijk alleen maar om lachen.
Een cola, een biertje en een mandje met stokbrook en kruidenboter als voor gerecht, oh en natuurlijk het menu om te kijken wat we dalijk gaan eten. Niet zo heel veel later komt onze vrolijke vriendelijkheid terug met onze drankjes en voorgerecht en de menu-placemats zodat we konden bestellen, ze legt even uit wat het menu van de dag is en wat we wel en niet samen kunnen bestellen. Ze is hevig met Meneer in gesprek over het eten, deze heeft nog steeds mijn hand vast en drukt op de punten terwijl hij aan het praten is, zo gemeen. Uiteindelijk laat Meneer haar weten dat wij er nog lang niet over uit zijn wat we willen gaan eten en dat ze later maar even terug moet komen. En daar gaat ze dan weer, ik zou bijna denken dat ze nog chagrijniger was dan daarvoor.
Nu konden we dan heerlijk van elkaar genieten terwijl we om de beurt een stokbroodje smeren met kruidenboter. We kletsen wat over alledaagse dingen maar het meest over wat er de laatste tijd tussen ons tweeën gebeurd is en nog gaat gebeuren. En terwijl we dat doen pakt hij zo nu en dan even bij de hand om een drukpuntje te zoeken en me even gek te maken, "En Mevrouw, begint u al een beetje nat te worden, bent u misschien al geil genoeg dat u ter plekke genomen zou willen worden? Als u het namelijk niet meer houd dat moet u dat vooral zeggen en dan gaan wij even naar de overkant", Meneer was mij  kennelijk aan het uitdagen, en hoewel ik de vochtige kant van het verhaal al begon te voelen ik wilde er niet in toegeven. Hij bleef me maar vragen of ik dat wilde en of ik er geil van werd, ik wist me ook geen houding meer te geven en wat te zeggen behalve, "Meneer, zover ben ik nog niet en ik heb echt honger als een paard!"
Meneer leek een klein beetje teleur gesteld, maar dat deerde hem niet zoveel hij ging gewoon door waar hij mee bezig was. Ondertussen gingen we verder met het beslissen wat we gingen eten, en eigenlijk hadden we het al snel voor elkaar, we genoten gewoon intens van elkaar, wel heel erg veel eigenlijk.

Daar hebben we onze vriendelijkheid weer die onze bestelling voor het eten komt opnemen, wederom doet Meneer weer het woord en houd nog steeds mijn hand vast, grrr...
Wanneer we weer alleen zijn zegt hij over de tafel dat ik me naar hem toe moet buigen, eerst vertrouw ik het niet helemaal maar ik laat me over halen om me naar hem toe te buigen. Het zal er erg charmant hebben uitgezien dat ik half over de tafel hang maar dat maakt me niet zo heel veel uit eerlijk gezegd. Meneer brengt zijn mond naar mijn oor, nou komt het hoor, ik bereid me voor op wat komen gaat en zal dan niet al te geschokt proberen over te komen, "Ik weet dat je nat bent, ik weet dat je nu eigenlijk keihard geneukt wilt worden en dat je mijn harde lul in je wilt voelen en weet je, tegen de tijd dat we thuis zijn smeek je me om te mogen komen!"
Ik voelde me wangen gloeien en de trillingen door mijn lijf heen gieren, ik wist niet waar ik heen moest kijken en wat te doen, ik voelde het zoals gewoonlijk weer direct tussen mijn benen.
Ik probeerde een beetje bij te komen van wat hij gezegd had en kijk hem in de ogen aan, ik moest lachen en
maakte toen een klein foutje, "Haha, schatje toch, gelukkig vraag je me niet om mijn slipje of zo, wat ik eigenlijk dacht dat je ging doen"
Als ik mijn hoofd omhoog doe en hem aankijk heeft hij een blik in zijn ogen die ik maar al te goed ken, hij bleef me aankijken, zijn ogen begonnen te schitteren alsof hij het masteridee van het jaar had bedacht. 
"Nee Meneer, echt niet! Nee, dat gaat ik echt niet doen, serieus echt niet!", ik ga hevig in protest bij Meneer maar hij blijft stil, heel stil, hij zegt geen woord maar kijkt me alleen heel indringend aan.
Oh moeder, ik en me grote mond ook altijd!
Ik kijk hem aan en probeer hem te overtuigen dat het gewoon niet gaat, dat er te veel mensen om ons heen en dat ik niet zou weten hoe ik het aan hem moet geven. Meneer kijkt een beetje om zich heen, "Hmm... die mensen naast ons, kennen we die? Die mensen achter ons, kennen we die? En de mensen voor ons, kennen we die? hmm... nee wij kennen ze ook niet dus das eerste probleem opgelost!"
Hmm... dat was minder slim dus, en eigenlijk weet ik al dat ik er niet onderuit kom want Meneer heeft overal en altijd een antwoord voor me klaar, daarom breng ik mijzelf dus ook redelijk vaak in problemen bij hem, nou jah sinds de laatste tijd wel. Ik probeer hem nog te overtuigen dat ik niet zou weten waar ik dat dan zou moeten doen en hoe ik het hem zou moeten geven. Hij houd zijn hand open boven de tafel en zegt dan, "Nou die leg je gewoon hier in mijn handen, dat is niet zo moeilijk hoor mevrouw. Verderop heeft u een toilet waar u gebruik van kunt maken en dan verwacht ik het in mijn handen te hebben voor dat ons eten opgediend word!"
Ik kon het niet geloven dat hij me dit ging aan doen, ach wie houd ik nou voor de gek, natuurlijk gaat hij me dat aandoen, het wind hem op mij zo te zien zweten, het maakt hem geil omdat hij weet dat ik niets er op terug te zeggen heb en het uiteindelijk ga doen, hij vind het spannend dat hij zoveel controle over me heeft, en boven alles weet hij dat ik het voor hem zou doen. Ugh... ik kijk een beetje om me heen naar de mensen, ineens voelt het alsof iedereen ineens weet wat er aan deze tafel word besproken. Ik heb geen idee hoeveel tijd ik nog heb tot dat het eten word opgediend, uiteindelijk krijg ik het bloedheet en begint mijn lichaam zich er op in te stellen. Ik schuif mijn stoel naar achteren en sta op om vervolgens richting de toiletten te lopen.

Wanneer ik in de toiletten kom zie ik dat het gelukkig een toilet is met gesloten onderkant, je kent het wel dat je van die toiletten hebt waar je de voeten onder vandaan kan zien komen, nou dat vind ik nou helemaal niets, en gelukkig ook in dit restaurant hebben ze gesloten toiletten. Ik ga naar binnen en doe de deur snel op slot. Trek mijn schoenen uit en mijn jeans en tot slotte trek ik mijn fel rode string van mijn billen af. Trek de spijkerbroek weer aan mijn en voel heel eventjes tussen mijn benen om te kijken wat de schade is, hmm... dat voelt lekker zacht en vreselijk nat dus.
Ooh dat moet ik niet doen, ik trek snel weer mijn spijkerbroek aan en mijn schoenen en ga gauw weer naar buiten, mijn slipje doe ik in mijn achterzak, zo diep mogelijk. Ik was mijn handjes nog even en kijk nog even of alles aan makeup en haar goed zit voor dat ik weer naar binnen loop. Ongelofelijk, niemand weet iets en toch voelt het alsof er gewoon tientallen ogen op mij gericht zijn, rare aparte kriebels.
Ik kom aanlopen bij onze tafel en Meneer zit heerlijk te grijzen en neemt zijn telefoon in zijn handen om er even een foto van te maken, "Hier heeft ze dus net haar slipje uitgetrokken voor mij!", zegt hij zachtjes en heeft de grootste pret. Ik steek me tong naar hem uit en zie onder mij dat het eten al opgediend is, net een paar tellen voor dat ik aan kwam lopen. Hmm het zag er heerlijk uit, lekker stukje steak met gestoomde groenten en gebakken aardappeltjes met een heerlijke pepersaus. Het water liep er van in mijn mond, zo lekker zag het er uit.
Ik trek mijn stoel naar achteren en ga weer zitten, de naad van mijn spijkerbroek drukt hard tegen mijn blote klitje aan en deze word daar erg gevoelig van, schuivend op mijn stoel kom ik weer dochter bij de tafel. Meneer kan niet wachten natuurlijk en houd zijn hand boven de tafel open, wachtend op zijn trofee. Graaiend in mijn achterzak druk ik het slipje helemaal in mijn vuist en kijk eerst om me heen of er niemand kijkt, en net op dat moment zit er schuin achter Meneer een stelletje, beetje leeftijd van ons ook heerlijk te eten alleen die man die zit maar heel de tijd hier heen te kijken alsof hij weet wat er gaande is. Het goede moment afwachtend tot hij weer de andere kant op keek, en dan duw ik Meneer het fel rode slipje in zijn hand, deze stopt hij meteen in zijn broekzak. Ik voelde mijn wangen gloeien en Meneer aarzelt niet om er nog maar eens een foto van te maken, "En hier zit ze nu zonder slipje aan tafel te eten", zegt hij zachtjes maar heel nonchalant. 

Ik had zo een vreselijke honger maar ik kreeg al bijna geen hap meer door mijn keel van de spanning, mijn engeltje op mijn schouder kijkt me dan ook boos aan 'eigen schuld dikke bult' buldert ze, 'dan had je ook je grote mond moeten houden en hem niet op ideeën moeten brengen', ze kijkt verontwaardigd en draait zich om. Ik pak rustig mijn bestek op en begin te eten, hmm... wat is dit lekker zeg. Dan besluit Meneer me tijdens het eten nog even een beetje gekker te maken, dusdanig gek dat ik echt bijna geen hap meer door mijn keel kan krijgen. Uiteindelijk heb ik het overleefd en mijn bordje bijna helemaal leeg gegeten.
Na een tijdje te hebben zitten babbelen worden onze borden weer verwijderd en heeft hij weer alle ruimte om me te plagen met mijn handen. 
"Hmm... je zult nu toch wel heel erg nat moeten zijn denk je niet?", vraagt hij heel lief en zachtjes. Op dat moment besloot ik hem maar eens een beetje te choqueren, "Tja meneer daar kom je maar op één manier achter natuurlijk"
Ik stop mijn hand onder de tafel en houd andere mensen een beetje in de gaten, vooral die man die achter Meneer zat die bleef maar kijken, die moet echt gewoon door hebben dat er iets aan de hand is. ondertussen steek ik mijn hand in mijn broek en laat deze over mijn klitje heen glijden, dan iets verder naar beneden tussen mijn heerlijke schaamlippen in en ik kon het nat al op mijn vinger voelen stromen. Meneer zat me aan te kijken en zat met spanning te wachten, maar aan mijn ogen had hij al door wat ik aan het doen was en ook hij begon nu een beetje op zijn stoel te schuiven. Ik haalde mijn vingers weer uit mijn broek en bracht ze naar zijn lippen toe, gewillig opende hij ze en hij proeft het zoute zilt van mijn vlees en sluit er bij heel even zijn ogen om er van te genieten. Hij opent zijn ogen weer en deze worden steeds groter, hij geeft me een blik alsof die niet kan geloven wat ik zojuist gedaan had. Ik moest lachen want hij was duidelijk wel gechoqueerd. 

Recht in mijn ogen starend stelt hij de volgende vraag, "Volgens mijn zou je hier wel kunnen klaar komen, toch?", Ik staar terug naar hem en voel me warm worden, kijk om me heen naar de mensen die rustig aan het eten zijn, maar weer die man schuin achter Meneer zit stiekem met ons mee te genieten, eigenlijk best wel geil dat iemand door heeft wat er zich hier aan tafel afspeelt. Ik raapte al mijn moed bij elkaar en liet mijn hand onder mijn spijkerbroek glijden, ik zakte een beetje onderuit zodat ik iets meer ruimte had en mijn vingertoppen raken al gauw het gevoelige vlees aan, opgezwollen en nat. Kijkend om me heen, mijn ademhaling proberen onder controle te houden, er op te letten dat er niemand kijkt en Meneer die met grote ogen tegenover me zit te genieten van wat hij ziet. Mijn vingertoppen glijden over mijn zachte schaamlippen heen en raken mijn klitje, de warme gloed trekt door mijn hele lichaam samen met een paar indringende ogen die alles volgen wat ik doe. Ik glij heel makkelijk bij mezelf naar binnen en mijn vingers worden omhuld door het warme vlees, lichtjes bewegend en mijn duim op mijn klitje. Het is zo geil, het was alsof ik in mijn eigen wereldje zat samen met Meneer, niemand en niets kon me meer schelen, en ook hij kreeg het er warm van, intens warm. Ik ging dieper en sneller over mijn klitje heen wrijven, het was zo lekker, mijn andere hand zocht steun bij de tafel, strelend over mijn warme vlees die ervoor zorgde dat ik zo elk moment klaar kon komen. Meneer had zijn ogen vastgepind en laat me weten dat ik er wel mee mag stoppen als ik dat wilde. "Meneer, alsof ik nu nog zou kunnen stoppen!", de man achter Meneer zit weer te kijken, en nu weet ik zeker dat hij weet wat ik aan het doen ben, zijn gezicht is uitdrukkingsloos, hij kijkt alleen, ik vertel het aan Meneer, "Laat maar lekker kijken schat, dat is geil, ik weet wat je aan het doen bent, de rest niet"
De geluiden blijven binnensmonds, maar hij kon duidelijk aan mijn gezichtsuitdrukkingen af lezen hoe lekker het was en hoe ver ik al was, terwijl ik over mijn klitje heen bleef wrijven en hem recht in de ogen bleef aan kijken. Er was geen houden meer aan, en golven van opwinding vloeien door mijn lijf heen, mijn klitje begint nog harder te worden en te zwellen en mijn lichaam begint zich aan te spannen, dat onbeschrijfelijke gevoel dat begint te kolken in je onderbuik en in een mum van tijd je benen doen verlammen en je hele lichaam over neemt. En daar kwam mijn explosie, ik viel zowat uiteen daar op die stoel en trok bijna de tafel omver, alles begon te schokken en te trillen. Meneer keek zijn ogen uit naar wat er voor zich afspeelde, hij kon het echt niet geloven dat ik dit had gedaan, hij was er helemaal ondersteboven van, en wat werd hij er geil van. "Dit heeft u nog nooit gedaan he, en nu doet u het echt, in een restaurant vol met mensen, was het lekker mevrouw, heeft u ervan genoten?", ik kon alleen maar stom grijnzen en geen woord meer uit brengen, moest eerst bijkomen van het feit dat ik net in een restaurant vol met mensen, aan de eettafel ben klaargekomen voor Meneer!

Ook de man achter Meneer moet het in de gaten hebben gehad en op zijn gezicht was er een blik van opluchting te zien, weet niet precies waarom ik daar op aan het letten was maar het viel gewoon op. Meneer vond het ook wel nodig om er nog een foto van te maken en vertelde daarbij zachtjes, Zo dit is mevrouw die net in een overvol restaurant is klaar gekomen! en grijnst er breed bij. Wat was dit een geile bedoeling zeg, en als je dacht dat dit minder zou worden door de ontlading, jammer dan, ik wilde meneer alleen nog maar meer, ik wilde hem nu nog meer als anders diep in mij voelen, en eigenlijk wilde ik gewoon lekker naar huis en heerlijk geneukt worden. Meneer dacht er alleen iets anders over, hij wilde namelijk ergens wat gaan drinken en me totaal niet de zin geven in wat ik wilde. Hmmpff… vreselijke man is het echt!
Ik was eindelijk een beetje bij gekomen en we gingen af rekenen, mijn broek was nat geworden van het hele spelletje aan tafel en het liep dus eigenlijk wel een klein beetje ongemakkelijk. Maar goed alsof meneer dat wat kon schelen, gewoon mee komen, en we gaan eens even kijken waar we wat gaan drinken. We liepen een beetje in de stad rond langs alle drink gelegenheden die er in de buurt waren, we wisten eigenlijk niet zo goed waar we het beste heen konden gaan, de meeste cafeetjes en barretjes zaten vol met dat grut van 16 jaar, en daar had ik nou niet bepaald zin in. We liepen daar op dat grote plein en gingen maar even een sigaretje roken op een bankje buiten, meneer kon het natuurlijk niet laten om me even heerlijk te plagen. Even weer die hand in mijn broek te laten glijden en even te voelen hoe het er voor stond, nou dat kon ik hem natuurlijk zo ook wel vertellen, niet dat ik het erg vond.
Hij wreef met zijn krachtige vingers over mijn klitje heen tot het weer één natte bende begon te worden, tot dat mijn lichaam zich weer samen begon te trekken en toen stopte hij er weer mee. Ooohhh…. Meneer niet doen, ga nou door, ik kon er niets aan doen en begon er bijna van te smeken. Hij lachte heel gemeen en vertelde me op te staan om naar het uiteindelijk gekozen cafeetje te lopen. Wiebelend op mijn beentjes liep ik achter hem aan het cafe binnen. Het was er niet echt druk maar wel gezellig.
We namen allebei plaats aan de bar en bestelden wat te drinken. Meneer een biertje en ik een cola, ik wilde wel een klein beetje nuchter blijven voor wat er nog allemaal op het menu stond vanavond. Het was een simpel cafeetje, leuke muziek en een leuke uitstraling, jong e oud liep er rond en dat maakte het wel wat leuker dan tussen van die 16 jarige huppel (peep) te lopen. Ik ga op een kruk zitten en Meneer komt achter mij staan en begint een beetje over mijn rug heen te wrijven en door naar mijn buik, langzaam schoof zijn hand weer in mijn broek. Meneer kwam zo dicht tegen me aan staan dat niemand het kon zien, natuurlijk kunnen mensen vast wel iets in de gaten hebben maar vooralsnog wisten alleen wij wat we aan het doen waren. Zijn hand schoof verder in mijn broek, voelend aan het warme vlees wat alweer begon te zwellen. Zijn aanraking bracht tintelingen door mijn hele lichaam. En dan ineens stopt hij er weer mee grrr….

Achter de bar staat een man van ongeveer in begin 40 schat ik, lekker gespierd, blond haar en een leuke lach met een paar stralende ogen. Ik merkte op dat hij steeds naar ons zat te kijken, ok voornamelijk naar mij dan denk ik. Hij zag er leuk uit, maar niet mijn type echt. Ik vertelde het aan Meneer dat ik dat opmerkte en die vond het alleen maar geil, wetend dat terwijl hij met mij bezig was iemand zat te kijken, gokkend of hij er iets van merkte of niet. Zelf vond ik het ook wel heel erg spannend dat er iemand aan het kijken was, en daar ging de hand weer van meneer, kriebelend met zijn ferme vingers over mijn gevoelige deel heen, hmmm… zo lekker dit.
De bar man keek weer, en dit keer had ik toch echt het idee dat hij wat door had en bleef me aankijken terwijl hij heel hard op de toonbank begon te slaan met de muziek mee, een brede grijns om zijn mond heen liet vormen. Meneer had er genoeg van en wilde naar huis, hihi… pff.. eindelijk.

We liepen weer door de stad heen richting de bus, hij stond er al maar we hadden geen zin om ons te haasten dus liepen rustig er naar toe met de kans dat hij voor onze neus weg zou rijden. We hadden geluk, hij bleef staan en we konden gewoon instappen. Meneer wilde perse achter in de bus gaan zitten, hmm… waarom zou hij dat nou willen!
Er zaten best wel aardig wat mensen in de bus maar Meneer trok zich daar niets van aan, knoopte mijn broek los en liet zijn hand weer de vrije loop. Hij raakte meteen het goede plekje wat nat en opgezwollen was en begon me hevig te vingeren en te stimuleren op mijn klitje. Mijn lichaam was meteen paraat voor zijn aanval maar ook voor alle mensen die er in de bus aanwezig waren, het idee dat iemand zou zien wat we aan het doen waren maakte het zo geil en spannend. Hij ging harder en sneller en ik moest mijn best doen om niet in de bus te kreunen van genot, mijn lichaam bouwde de weg naar het hoogte punt op en golven van opwinding schoten door mij heen. Mijn klitje begon er van te kloppen zo gezwollen was hij, nog een paar bewegingen en ik zou uit elkaar barsten, maar dan begint hij over te gaan in wat langzamere bewegingen, me tergen, er voor te zorgen dat ik het uit zou stellen, hij wilde me er zo lang mogelijk over laten doen. Ik kon het wel uit schreeuwen, maar al gauw hielpen ook de langzame bewegingen niet meer om me in te laten houden. Mijn onderlichaam zette zich schrap en begon zich alweer aan te spannen, het kolkende gevoel in mijn onderbuik vloeide uiteindelijk door heel mijn lichaam heen en daar kwam de uitbarsting, op de achterbank van de bus bij meneer in zijn armen. Ik had moeite om me in te houden, om geen geluid te maken, ik greep Meneer beet om me niet te verliezen en kwam zo heftig, de naschokken bleven maar komen en komen ahhhh….
Meneer haalde zijn hand over mijn gezicht en gaf me een blik van goed keuring,  “Dat heb je goed gedaan meisje!”, ik werd er warm van hmm….

Niet veel later stopt de bus bij de halte waar wij er uit moeten, ik stond een beetje moeilijk op omdat ik mijn spijkerbroek nog even op een subtiele manier vast moest maken zonder dat iemand anders dat in de gaten had.
We stapten uit en moesten nog even een klein stukje lopen voor dat we bij ons huis aan kwamen. Daar liepen we dan, hand in hand over straat in de nachtelijke uurtjes, pratend over onze avontuurlijk avond en wat voor grenzen we alweer overschreden hadden.
En dan vanuit het niets trekt Meneeijr me mee een straatje in, hij plant me tegen een muurtje en rukt mijn broek open gaat met zijn vingers op zoek naar mijn opgezwollen klitje en begint er hard over heen te wrijven. Ik had geen eens tijd om er over na te denken en werd overvallen door Meneer, hij stopte haastig een vinger bij mij naar binnen en begon me op een dusdanige manier zo heftig te vingeren dat ik binnen een paar seconden al een weg aan het bouwen was naar mijn hoogtepunt. Mijn benen hielden dit niet vol, een hevige explosie waarbij het duizelde voor mijn ogen. Meneer hield mij stevig vast ter ondersteuning terwijl de schokken door bleven gaan. Dan worden we abrupt gestoord door een paar felle koplampen die onze kant op kwam, we schrokken en hielden ons stil, ook gaat er aan de zijkant van ons een deur open, en toen hadden we wel zoiets van wegwezen hier.
Snel trok ik mijn broek weer omhoog en maakte we dat we weg kwamen, ik voelde me stout, alsof we iets hadden gedaan dat niet mocht.

We lopen verder en zijn al bijna thuis, Meneer besluit om het paadje te nemen achter ons huis langs, dat is lang en donker, best wel eng eigenlijk, maar goed ik had er niets tegen in te brengen dus deed maar wat er van me gevraagd werd en liep netjes mee. Vlak bij ons huis drukt hij me tegen een stenen muur aan en stopt snel een hand in mijn broek, overweldigd me met zijn aanpak en ik wist niet waar ik het zoeken moest. Meneer stak snel twee vingers diep in mij en begon onmiddellijk te bewegen zodat hij ook mijn g-spot stimuleerde, dit ging zo snel, dit was niet te houden. Behendig ging hij door met zijn vingers diep in mij te bewegen, ik smeekte hem te stoppen om dat niet daar te doen, hij gaf er geen gehoor aan, wat ik ook deed hij bleef er mee door gaan, hij bleef mijn lichaam voeren waar het om vroeg. Mijn benen begonnen te bezwijken en ik voelde de spanning in mijn buik rond kolken, wachtend op een uitbarsting, ik geef me er maar aan over en laat het over me heen komen, sluit mijn ogen en ontspan.
Hij brengt zijn lippen naar de mijne en begint me dan met volle overgave te kussen, zijn tong strelend over de mijne, ik verlies mezelf en de ontlading komt vrij terwijl ik lichtelijk door mijn benen heen zak. Meneer houd mij staande en blijft doorgaan terwijl ik kom, alles stroomt letterlijk over zijn hand heen, de ene golf na de andere. Zo heftig, zo intens, het nam me helemaal over en ik wilde alleen maar meer. Happend naar adem, een licht gevoel in mijn hoofd en hevig shokkend in zijn armen… God wat was dat lekker en vooral Nat! Het duurde even voor dat ik weer helemaal op de wereld was, Meneer kijkt me aan, "Dat heb je weer goed gedaan meisje!", Grrr... hij weet zo goed wat hij met me doet daarmee

De avond was nog niet voorbij maar dit stukje van de avond zal ik nooit meer vergeten :)









Geen opmerkingen:

Een reactie posten