...

maandag 7 april 2014

Tergende lange dag!

We rijden vanuit het vliegveld de snelweg op, Meneer zit na zijn pijpbeurt heerlijk en relaxed in zijn stoel achterover. Ik vraag hem wat hij allemaal van plan maar hij laat zich er niet over uit, hij blijft geheimzinnig en zegt steeds dat het een hele lange dag gaat worden voor mij omdat ik een heel stout meisje ben geweest.
Ik mompel een beetje en probeer mij te concentreren op het rijden alleen meneer maakt het me zeker niet te gemakkelijk. Tijdens het rijden besluit meneer om me even de ultieme concentratie test te geven.
Hij laat zijn hand over mijn been heen glijden zo onder mijn rokje door en terwijl ik mijn best doe om mijn ogen op de weg te houden en mijn handen aan het stuur vliegt er een golf van extase door mij heen als zijn vingers mijn opgezwollen klitje aanraken. Wrijvend over mijn knopje tijdens het rijden, de rillingen schieten door mijn lijf en mijn hele lichaam spant zich aan om enig gevoel van opwinding tegen te gaan. Natuurlijk gaat dat niet helpen en ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom ik het probeer, ik maak het alleen maar erger.
Het blijft ook niet bij wrijven zodra hij merkt dat ik me uiterste best doe om het tegen te gaan, langzaam en tergend stopt hij een vinger in mijn kutje en begint te draaien en te bewegen. Wanneer hij zijn vinger er weer even uit haalt brengt hij deze naar zijn lippen en laat hem in zijn mond glijden, ik werd er helemaal warm en koortsig van te weten dat hij mijn vocht op zijn tong proefde.
Zo af en toe liet hij me even een moment met rust maar dan vanuit het niets dan kwam hij weer en duwt hij weer een vinger in mijn kletsnatte kutje, zijn duim tegen mijn knopje aan en brengt me continue weer steeds zo dicht bij mijn uitbarsting. Zijn woorden maken me gek, "Mevrouw, u bent geil he?", mijn hart klopt als een bezetene en ik wilde gewoon zo graag klaarkomen.

Meneer besluit dat het tijd word om te stoppen en even te gaan roken, en in een flits gaan er de raarste dingen door me heen. Hmm... eindelijk mocht ik hem dan voelen, eindelijk ging hij me laten klaar komen, althans dat dacht ik dus.
We stoppen bij een tank station achter bij de parkeer plaats, maar zo donker als dat het was toen ik wegging zo licht was het nu en ik zag de bui al hangen, ik begon al lichtelijk gefrustreerd te raken van het feit dat er geen plek was en iedereen die er stond gewoon mee kon kijken. We staan tegen een bankje aan en ik wrijf me tegen hem op, weer gaat die hand tussen mijn benen, "U gaat het zo moeilijk krijgen vandaag Mevrouw, het word een lange, lange dag voor u!", ik trek een pruillip en kijk hem aan, dan haalt hij zijn hand weer tussen mijn benen vandaan en gaat verder met roken.
Gefrustreerd gaat ik weer in de auto zitten en wacht tot hij erbij komt zitten, dan vervolg ik onze weg terug naar huis. Weer tijdens het rijden neemt hij me te grazen omdat hij weet dat ik op dat moment niets kan doen om hem tegen te houden, "Dit vind u lekker he als ik dit bij u doet, houd u wel uw ogen op de weg Mevrouw", en daar gaat zijn vinger weer, in en uit mijn natte kutje, hij maakt me helemaal gek en golven van opwinding vliegen door mijn lijf heen, mijn tepels staan stijf en steken rechtuit tegen mijn jasje aan, het doet gewoon pijn zo hard zijn ze geworden en ik kan er niets tegen doen. Meneer blijft me maar tergen met zijn vingers en hij wrijft nog eens een keer hard over mijn klitje heen waardoor er nog meer vocht vrij komt en ik bloed geil word.
Als we dan de wijk in rijden sta ik in vuur en vlam en dan moet ik dalijk gewoon het huis binnen lopen en doen alsof er niets is gebeurd. Ik zet de auto op de parkeerplaats en vraag aan Meneer of ik even mijn slipje aan mag trekken, waarop hij antwoord, "Mevrouw, ik heb u verteld dat ik niet wilde dat u een slipje droeg ten tijde van mijn ontvangst op het vliegveld, ik heb niet gezegd dat u geen slipje mag dragen de weg ernaar toe en de weg terug, dat u dat heeft gedaan dat heeft u zelf besloten, niet ik"
Vol ongeloof en verbazing kijk ik hem aan, ik wilde in protest gaan maar het leek me beter te zwijgen en gewoon maar mijn slipje aan te trekken omdat ik zag dat hij duidelijk genoot van de reactie die ik erop gaf, en omdat ik het toch niet helemaal kon laten gaan deed ik het volgende, "Meneer, mag ik nu even met mijn ogen rollen naar u?", dat mocht, alleen ik moest dan ook denken aan de consequenties die er aan vast zouden hangen, ugh... ik kon hem wel bespringen op het moment!
Ik draai de sleutel in het slot en alles ligt nog op één oor, de dag gaat eigenlijk verder als geen andere dag behalve dan dat meneer hier en daar het even nodig vond me te tergen door middel van een bepaalde uitspraak of even een aanraking op een bepaalde plek, hij zorgde er voor dat ik heel de dag er aan werd herinnerd dat ik stout was geweest en dat het nog heel lang ging duren voor dat hij mij eindelijk mijn zin zou geven.

De dag ging tergend voorbij, na heel veel momenten van terging verder brak dan eindelijk de avond een beetje aan. We aten heerlijk pannenkoeken en tijdens het maken daarvan liet hij mij weten dat ik na het eten klaar moest staan omdat we weg gingen. Hmm...ik vroeg hem of ik me netjes moest aan kleden en of dat ik nog tijd had om te douchen en of we dan ergens heen gingen waar mensen waren of niet zodat ik daar rekening mee kon houden. "Trek maar iets makkelijks aan, en ja je hebt wel even tijd om te douchen maar je krijgt niet meer als 15 minuten om je klaar te maken voor vertrek", zegt hij met een strenge toon in zijn stem. Het feit dat hij dat op zo'n strenge toon opperde liet me weer vonken van verlangen, kriebels overal in mijn lijf waar ik ze maar bedenken kon, maar tegelijkertijd werd ik toch ook wel een beetje zenuwachtig. Iedereen was nog aan het eten, en om een beetje tijd te winnen dacht ik dan maar wat eerder naar boven te gaan en te gaan douchen en om te gaan kleden. Ik was zo bloed geil en opgewonden van de hele dag dat ik eigenlijk niet zo heel veel meer nodig had om klaar te komen volgens mij. In de douche moest ik mijzelf weerstaan om er niets aan te doen, ik kon het niet maken en besloot om er maar heel snel weer onder vandaan te gaan dan.
Na zoeken en zoeken besloot ik maar een spijkerbroek aan te trekken met het bloesje wat ik die middag van hem had gekregen, je kon mijn borsten er mooi in zien dus dat was wel een goeie optie denk ik. op eigen houtje liet ik mijn slipje dan maar uit, was er inmiddels toch al aan gewend geraakt om al een hele ochtend geen slipje te dragen, en dat beviel niet mij alleen want toen ik dat hem liet merken vond hij dat een zeer goed idee.

De bedoeling van Meneer was dat eigenlijk ik moest gaan rijden maar hij had zich bedacht en reed uit eindelijk zelf omdat hij dan niet de controle had over wat hij allemaal wilde gaan doen. We stapten in de auto en gingen op weg, bestemming onbekend. Meneer reed direct de snelweg op en ik had geen idee waar we heen zouden gaan en ook niet een idee van welke kant we opgingen, ja ok ik deed een paar keer een poging te weten waar we heen gingen tot Meneer dat door kreeg. En hij vroeg me ook een aantal keer, "Heb je al een idee waar we heen zouden kunnen gaan?", ik liet hem weten dat ik wel wat dingen in mijn hoofd had maar dat ik het soms niet wist. En aan de reactie van meneer kon ik er toch wel op uitmaken dat hij dat niet zo heel erg leuk vond.
We reden weer op de snel weg en dit keer gingen we een richting uit die ik wel heel goed kende, de weg richting de Fata Morgana waar we in het verleden wel eens geweest waren en er niet zo een goede herinnering aan over hebben gehouden van de laatste keer dat we daar geweest waren. Toen Meneer in de gaten kreeg dat ik dat opmerkte reed hij express door en vervolgde zijn weg er naar toe. Ik kreeg het benauwd en voelde me niet zo heel erg lekker worden maar tegelijkertijd voelde ik de opwinding in me opwellen. Beelden van de locatie vlogen door mijn gedachte heen, de geur die er hing van sex en erotiek, een kruidige geur die je helemaal gek kan maken, beelden van de mooie bordeaux interieur, maar ook de ruzie die we er gekregen hadden, de donkere kamertjes met speeltjes en atributen, de kamertjes die we toen de tijd vermeden hadden "vijftig tinten kamertjes" omdat we daar niets mee te maken wilden hebben. Ik zag het al voor me hoe hij daar met mij ging spelen op de manier zoals er in de boeken werd beschreven, ik zag me al zijn opdrachten uitvoeren en voor elke fout die ik maakte het goed moest maken met hem, maar ook de nare kant van wat we daar hebben mee gemaakt en dat ik dat nooit meer wil mee maken. Mijn engeltje zat op mijn schouder te smeken of hij wilde door wilde rijden en niet te stoppen bij die club terwijl aan de andere kant mijn duiveltje stond te grijnzen en klaar was voor actie. Hoe dichter we bij de club waren hoe nerveuzer ik werd, maar ook mijn opwinding groeide, ik bemerkte een raar soort verlangen in mijn onderbuik en ik voelde de nattigheid al weer in mijn broek opkomen, wil ik dit niet, of wil ik dit nou juist wel. Gespannen kijk ik uit mijn ogen welke kant Meneer op gaat, oohh shit hij neemt de afslag naar de Fata, paniek schoot er door mijn hoofd heen en ik kreeg het heet, vreselijk heet maar vreselijk opgewonden, het was zo vreemd dat ik zulke tegenstrijdige gevoelens had, ik verlangde er naar dat hij met mij ging spelen op de manier die er word beschreven, ik verlangde er naar om met hem in een wereld te belanden die wij niet kennen, en ik wilde er van weg rennen, ik wilde mijn ogen sluiten bang voor wat we misschien weer mee gaan maken. Ik schrok er eigenlijk wel van dat ik er zo geil van werd van de gedachte dat we misschien daar heen gingen, schuivend op mijn stoel, draaiend met mijn handen en vingers en Meneer genoot van het feit dat ik zo stil werd en in mezelf terug gekeerd was, wetend dat het mij opwond en tegelijkertijd beangstigde.
Vanaf de rotonde komt de club steeds dichterbij, mijn hoofd tolde en de zenuwen gieren door mijn lichaam heen, en we rijden de afslag op naar de club, en net voor het einde dat de afslag er naar toe ophoud duikt Meneer weer de snelweg op! Pff.... ik betrapte me erop dat ik gewoon teleurgesteld was maar ook heel erg opgelucht, wat een zenuwslopende rit was dat, en ook hij viel het op, hij moest lachen om de uitdrukking op mijn gezicht, hij vond het heerlijk.

Als we dan een stukje verder rijden probeert hij mijn broek open te maken en voelt dan even aan mijn opgezwollen klitje die door de ervaring van de afgelopen 15 minuten heel wat te verduren heeft gehad, mijn broek was klets nat van binnen en het vocht droop letterlijk mijn kutje uit. Het kan hem niet ontgaan zijn dat ik van zijn ritje bloed en bloed geil werd. Dit keer stopt hij niet en stopt een vinger in mijn natte spleetje en streelt mijn harde klit met zijn duim, ik druk mijn onderlichaam tegen zijn hand en vingers aan, hij laat me kreunen van genot en mijn bloed sneller stromen, ik hou het amper en elektrische schokken golven gaan door me heen, het duurt dan ook niet lang tot dat ik onder zijn handen uiteen stort in een ongekend hoogtepunt, mijn orgasme dreunt door mijn lichaam heen en alle frustraties van de hele dag komen eruit, hijgend en happend naar adem trekt het weg, dit was echt ongelofelijk zoals hij dat voor elkaar kreeg op een manier die ik nog niet eerder zo heb mee gemaakt. Ook meneer was erg onder de indruk en werd er zelf bloed geil van bij het aangezicht van wat hij veroorzaakt had.

We stoppen bij een tank station om te denken, tevens vond Meneer het niet zo leuk dat ik maar aan het gissen was waar we heen gingen, dus toen hij terug kwam van het tank station had hij helaas niets gevonden waarmee hij mijn ogen kon afsluiten, maar als hij dan achterom op de achterbank kijkt ziet hij zijn petje liggen. Deze moest ik schuin op mijn koppie doen zodat ik niks kon zien, en als een lief braaf meisje deed ik dat dan maar. Wanneer hij zijn weg vervolgt probeer ik vanaf het tankstation een beetje te volgen waar we heen gaan maar al snel weet ik het echt niet meer. Na een tijdje rijden en dat meneer mijn betast in mijn broek verteld hij me dat we dalijk uit gaan stappen maar dat ik niet achterom mag kijken. Het is zo vreselijk geil dat hij zoveel controle over me heeft, ik kan er niets aan doen maar ik doe braaf wat hij zegt als hij de auto stil staat en hij me eruit laat stappen. Niets kon me eigenlijk meer schelen of iemand me wel of niet zag ik wilde alleen maar hem en er voor zorgen dat hij me ging laten klaar komen op één of andere manier, ik wilde hem zo graag in mij voelen dat ik er helemaal gek van werd.
Hij lijd me om de auto heen en zet me met mijn rug tegen de auto aan, haalt het petje van mijn hoofd af en zegt nogmaals tegen me dat ik niet mag omkijken. Als ik voor me kijk ziet de plek waar we zijn er bekend uit, en ik denk dan ook te weten waar ik ben, maar meneer zaait twijfel bij me en laat me geloven dat ik niet op de plek ben dat ik denk. Het is er donker en afgelegen, allerlei gedachten schieten er door mijn hoofd, zelfs het binden van mijn handen of een pak slaag omdat ik stout was geweest, zo fout ik weet het maar vanaf het moment dat we van die fata morgana bedacht ik me eigenlijk al dat ik daar stilletjes naar verlangde. Maar Meneer bleef vreselijk lief met mij en legde mij voorzichtig op de achterbank neer, trok mijn spijkerbroek van mijn billen af naar beneden en begon mijn klitje te bewerken met zijn tong en vingers. Zijn heerlijke tong strelingen brachten me al snel in een tweede exstase en mijn onderlichaam begon al snel weer te schokken van het genot dat hij me toebracht. Zijn vingers diep in mijn spleetje en zijn tong glijdend over mijn klitje heen, ik voelde het overal en hij liet me komen, keer op keer op keer het was niet normaal zo lekker. Het duizelde in mijn hoofd bij elke keer dat ik klaar kwam en de een na de ander was nog heftiger, ik kon niet meer. Het werd zo erg dat ik alleen nog maar verlangde naar zijn harde grote lul die in mij te laten komen en dat meneer mij zo hard zou neuken zoals nooit tevoren, maar hoe ik hem ook smeekte in mij te komen hij deed het niet en weerstond mijn smeekbedes. Daar lag ik dan in stukjes op de achterbank, na te schokken van de vele orgasmes die hij me gegeven heeft, een ongelofelijke ervaring, zo anders als anders als dat hij met me deed. 
Hij laat me op staan van af de achterbank en mijn benen werken niet echt mee, al mijn spieren waren gewoon verslapt en aan het bijkomen van de intensiteit die ik zojuist heb mogen mee maken. ik bleef meneer smeken om zijn keiharde lul maar hij zei dat ik daar nog lang niet aan toe was, we roken even een sigaretje en stappen dan weer in de auto, vervolgen onze weg. Voor dat we weg rijden moet ik de pet weer schuin op mijn hoofd zetten omdat ik niet mocht zien waar we heen gingen, en zoals de hele avond ben ik een braaf meisje en doe wat me gevraagd word.

We rijden weer ergens, ik heb geen idee waar we zijn maar dan vanuit het niets laat hij me weten dat ik een keuze moet gaan maken, de opdracht was dat ik mijzelf vrijwillig al rijdend in de auto zelf moest laten klaar komen, ik moest mijzelf gaan bevredigen terwijl ik niets zag, hij zat toe te kijken naar wat ik met mijzelf zou doen en ook nog eens op de snelweg reden naar weet ik veel waar heen. Hij liet mij een opdracht doen die ik in normale toestand denk ik nooit uitgevoerd zou hebben, en waarom eigenlijk moet je me niet vragen maar op één of andere manier schaam ik mij nog steeds als ik dat in het bijzijn van iemand doe. Na een tijdje aarzelen word Meneer ongeduldig en vind dat ik de keuze maar sneller moet maken, "Mevrouw, we staan nu bij een stoplicht, als u het niet doet en het licht springt op groen gaan we links, als u het wel doet en het licht op groen gaan we rechts, het is aan u wat we gaan doen, maar u moet wel opschieten wat het licht gaat bijna veranderen!", ik had geen eens het idee wat links en recht in hield maar het feit dat ik heel snel moest beslissen gaf voor mij de doorslag en stemde in met de opdracht. We gingen rechts de bocht om en ik moest aan mijn opdracht gaan beginnen. Het schaamrood zal op mijn wangen moeten hebben gestaan alleen voor mijn geluk was dat niet te zien door het petje wat op mijn hoofd zat. 
Langzaam liet ik mijn handen over mijn benen heen bewegen en een beetje aarzelend trok ik mijn riem los en maakte mijn broek open, ik trok hem een stukje naar beneden zodat ik er beter bij kon en ik kon voelen dat meneer aan het kijken was en dat hij er heel erg opgewonden van werd, ik werd opgewonden weer van het idee dat hij het geweldig vond mij mezelf te zien aanraken en te zien genieten. Mijn vingers raakte mijn nog altijd opgezwollen klitje aan en een huivering gaat er door me heen, bij één enkele aanraking was mijn lichaam er al weer klaar voor en terwijl ik weet dat mensen me zouden kunnen zien, niet weet waar ik ben laat ik mijn vingers door mijn lippen heen glijden. Zacht kreun geluid ontsnapt er over mijn lippen heen en Meneer doet zelfs de radio wat zachter zodat hij mij beter kan horen. Ik verzonk in mijn eigen genot en verloor mezelf, het was zo lekker dat ik steeds sneller over mijn klitje heen bewoog, alle schaamte die ik een paar seconden geleden nog had waren ineens verdwenen en het kon me allemaal niets meer schelen, en enige wat ik nog wilde was heerlijk klaarkomen in het bijzijn van Meneer, wetend dat hij er geil van word. Ik bedenk me dat ik me aan het vingeren ben, en dat Meneer mij daar opdracht toe heeft gegeven en dat ik dat zeer prettig vond, als ik het echt niet gewild had dan had ik het toch niet gedaan. Mijn vingers gleden over mijn natte klitje heen en verdwenen zo af en toe in mijn spleetje, het was nat en heerlijk, ik draaide en streelde, ik ging sneller en sneller, kneep er af en toe een beetje in en mijn gekreun werd luider, mijn ademhaling had ik niet meer onder controle. De opwinding werd mij teveel en ik voelde mijn lichaam zich klaar maken voor de grote ontlading, alles spande zich aan, mijn lippen op elkaar om het niet uit te schreeuwen, nog een streling over mijn klitje was voldoende zodat ik klaar kwam om mijn eigen vingers heen, het vocht bleef maar komen en droop langs mijn vingers heen, ik zette mijn voeten schrap tegen de boden van de auto en schokkend en wel kwam ik zowat van de stoel af, ik wilde ineen krimpen zo heftig was het gevoel. Meneer zat er met ongeloof naar te kijken en vond het geweldig, hij werd er hard van verteld hij me, en hij vond het zo geil om er naar te kijken terwijl hij aan het rijden was. Wow weer een nieuwe ervaring erbij, zoals meneer zou zeggen nog een primeur om aan het lijstje toe te voegen.

De avond was lang en hij vertelde mij dat hij me dan eindelijk mee ging nemen naar de plek waar hij me dan eindelijk ging neuken, ik voelde een opluchting maar ik moest wel mijn petje op mijn hoofd blijven houden omdat ik nog steeds niets mocht zien. Na even rijden stoppen we dan uiteindelijk, maar ik kreeg al het vermoeden dat we niet bij de plek waren waar ik dacht dat we waren, en ik had het goed. Meneer laat me met mijn zeiknatte broek uitstappen midden in de stad, en toen was ik helemaal gefrustreerd, ik wilde hem zo graag voelen, ik wilde hem zo graag in me hebben, ik had er zo alles voor over dat ik hem praktisch bijna ging smeken. Het was werkelijk een kwelling dat ik hem niet mocht aanraken de hele avond, ik vond het zo niet eerlijk dat hij de macht daarover had, maar tegelijkertijd vond ik het geweldig en geil en maakte het me compleet gek van verlangen. We stappen uit de auto en lopen naar een Club toe waar we in het verleden onze eerste date hadden. Een aangename verassing aan het eind van de avond, we gingen naar binnen en we deden een heerlijk drankje en praatte wat met elkaar aan een tafeltje. Meneer nam een biertje en dat hield meteen in dat de volgende plek waar we naar toe gingen ik zijn instructies moest opvolgend om daar te komen. We hadden het erover hoe de avond was en over hoe we nu tegen elkaar aan kijken en dat er al een hoop veranderd is in een hele korte tijd. Een gesprek zo heerlijk en open, een gesprek wat we in lange tijd niet hebben gehad. Na één drankje vond hij het genoeg geweest en wilde hij lekker gaan, gaan naar de plek waar hij me dan eindelijk helemaal suf mocht neuken. 

We belanden op de plek waar we als eerste heen gingen, de plek waarvan ik niet achterom mocht kijken, de plek waarvan ik al dacht dat ik daar al was maar hij me in de waan liet dat ik daar niet was, het was de plek waar wij in het verleden voor het eerst samen van elkaar genoten hadden, en die plek vergeet je als vrouw nooit meer natuurlijk. We stapten uit de auto en we lieten er ook geen moment over heen gaan, hij draaide me om met mijn kontje naar hem toe en nam me hard en krachtig, zijn harde ballen die tegen mijn klitje aan sloegen, dieper in en uit mijn spleetje met lange krachtige halen. Ik voelde zijn lul groter groeien en harder worden terwijl hij diep in mij zat, al het brandende verlangen kwam eruit en ook hij kon het niet laten te grommen van geilheid, elke stoot bracht ons dieper en dieper tot dat we allebei in een enorme uitbarsting terecht kwamen, hij spoot zijn sperma diep in mijn spleetje en ik kwam kreunend om zijn harde lul heen klaar. Schokkend en trillend op onze benen lieten we het gebeuren, en enorme explosie van opgekropt verlangen en passie die eindelijk vrij kwam. Hijgend stonden we daar naast de auto helemaal verstrengeld in elkaar, allebei letterlijk op van geilheid en een hele intense avond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten