...

vrijdag 18 april 2014

Overeenkomst

Oh mama, ik en mijn grote mond ook altijd!
Waar ben ik nu toch weer in terecht gekomen.

Ik wilde alleen een afbeelding van Meneer!
Ok ik en mijn eigenwijze, rebbelse mond wilde iets meer dan dan, en ja hij betaald me terug met gelijke munt.
Hij liet me erover onderhandelen, hij wilde er iets voor terug hebben. Dus ik dacht eigenlijk dat hij een spelletje aan het spelen was, maar nu is hij bloed serieus!

"Onbeperkt in het krijt staan, zonder tegenspraak"

Op zijn aangegeven momenten moet ik klaar voor hem staan, hij mag me alles vragen, altijd, mag me nemen wanneer hij dat wilt, mag me laten doen wanneer hij dat wilt en waar dan ook, oh... zucht... mijn hoofd tolt en mijn hart klopt zowat uit mijn lijf vandaan! Aaahh!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten