...

maandag 7 april 2014

Omgedraaide Rollen

Het is maandag en de nieuwe werk week is weer begonnen, Meneer moet vroeg op en naar het werk toe gelukkig werkt hij vandaag op kantoor en kan hij een beetje bij komen van het weekend wat zojuist is geweest. Thuis heb ik het ook vrij druk met het project waar ik mee bezig ben.
Als ik Meneer dan een mailtje stuur of hij iets voor mij uit wilt draaien op zijn werk en tevens hem te laten weten dat ik de avond niet thuis zal zijn wegens een afspraak krijg ik in een nietsvermoedend mailtje terug dat het prima is dat ik een afspraak heb maar dat ik een voorwerp onder mijn kussen moet leggen waarmee hij eventueel mijn handen mee kan vast binden. 
Toen ik het mailtje las was mijn lijf meteen weer wakker, en gingen er meteen allerlei gedachtes door mijn koppie, maar helaas zal ik daar op moeten wachten want ik moet dus eerst naar een afspraak toe later op de avond.

Voordat ik aan het avond eten ga beginnen leg ik het voorwerp wat hij waarschijnlijk bedoelde vast onder het kussen, niet wetend wat hij e in hemelsnaam mee zou gaan doen.
Als hij later die middag thuis komt zegt hij niet verder en laat me alleen weten dat hij niet zo heel laat naar bed toe gaat en dat hij dan lekker op me wacht.
Na het eten ga ik me dan klaar maken voor de afspraak en vertrek uit huis.

Helaas duurde de afspraak langer dan ik dacht, ik had toch ook een niet zo heel erg laat willen thuis zijn maar goed het was niet anders. Terwijl ik op mijn afspraak was stuurde Meneer zo nu en dan even een berichtje hij vroeg me namelijk een paar dingen over de laptop.
Uiteindelijk stuur ik een berichtje terug. "Lukt het allemaal?", op de vraag eerder of hij iets kon vinden wat hij zocht.
"Twee dingen om te binden :)", stuurt hij me terug, en ik snapte er helemaal niets van, het drong ook even niet tot me door wat hij nou bedoelde.
"huh", vraag ik verbaasd terug, waarop ik weer een kort antwoord terug kreeg. "Leuk"
Hmm... meneer is weer wat in zijn schild aan het voeren, en op dat moment wilde ik alleen maar heel graag en heel snel naar huis, maar helaas reed ik niet en dus moest ik wachten tot het tijd was om te gaan.
"Hmm... Ik kan niet wachten tot ik lekker bij u kan liggen. Ik ben weer ondw naar huisje xx", schrijf ik nog aan hem terug op het moment dat we eindelijk in de auto zitten en nog dik een uur moeten rijden.
Een bericht van zijn kant bleef uit en ik had al het idee dat hij lekker lag te slapen.
En eigenlijk kwam dat wel een beetje mooi uit want ik wilde hem een beetje terug pakken op wat hij mij allemaal heeft laten doorstaan de afgelopen dagen.

Thuis aangekomen trof ik een donker huis aan met alleen het ganglicht nog aan wat hij voor mij speciaal had aan gelaten. ik leg al mijn spullen neer en loop direct door naar boven, als ik de deur open doe is het bedlampje nog aan maar ligt meneer al heerlijk in dromenland. Ondertussen ga ik even mijn tandjes poetsen en omkleden en dan kruip ik heerlijk naast hem in bed. Ik was uit op wraak, als meneer zich dan omdraait trek ik langzaam de dekens van hem af en daal af tussen zijn benen, dit keer sla ik het voorspel even over en begin meteen mijn tong over zijn harde dikke lul heen te strelen. Meneer ligt nog steeds in dromenland maar zijn lichaam reageert op alles wat ik doe. Ik haal mijn lippen van elkaar en breng zijn harde lul in mijn mondje, met mijn tong lik ik over zijn eikel heen en proef het zoette voorvocht wat hij al verloren is bij de eerste aanrakingen. Langzaam laat ik hem in en uit mijn mondje glijden en let op elke beweging die hij maakt, ondertussen begint hij licht te grommen vanuit zijn keel, je kon duidelijk merken dat meneer het heerlijk vond en er in zijn slaap zelfs heerlijk van aan het genieten is. Mijn tong verwent zijn hele schacht en zijn ballen laat ik door mijn handen heen glijden, af en toe een beetje kneden en strelen. Terwijl hij diep in mijn mondje zit laat ik mijn tong zijn hard kloppende eikel bewerken en elke keer als ik over een bepaald plekje hen streelde met het puntje van mijn tong reageerde hij net even wat heftiger. Uiteindelijk besloot ik dan maar eens even goed te gaan genieten, ik was immers al stout bezig maar het volgende wat ik ga doen gaat meneer niet leuk vinden, hij zal gaan smeken om te mogen klaar komen. Ik plaats mijn hand om zijn keiharde lul heen en laat hem zachtjes er door heen glijden terwijl mijn mond en tong over zijn eikel heen flitsen, ik versnel en ga steeds harder en hij komt steeds sneller en dieper in mijn mondje. Als ik hem zijn lichaam zie aanspannen dan stop ik er even mee en doe ik even wat kusjes geven op zijn borst en lik even aan zijn tepels zodat hij even moet af koelen, op datzelfde moment word hij dan ook goed wakker en ziet wat ik met hem aan het doen ben. Hij probeert de rollen meteen om te draaien maar dat ging me dit keer niet gebeuren, dit keer had ik even de macht over hem en nam ik totale controle. Ik was immers uit op één ding en dat was hem tergen zoals hij dat bij mij had gedaan, ik wilde zo stout zijn en hem even over meesteren zodat ik straf zou verdienen!! Ja ik weet het hoe kom je er toch op, nou ik weet het eigenlijk ook niet maar het idee dat hij me ging straffen vond ik helemaal geweldig, dat ik nu even de macht over hem heb vind ik even leuk maar dan heb ik toch liever dat hij weer de controle over neemt en mij verteld wat ik moet doen, ik word al geil bij de gedachte, ik weet het stom is dat toch eigenlijk.

Maar goed, tot aan een keer of vijf liet ik meneer tot aan het hoogtepunt komen en liet hem dan weer even afkoelen, hij begon aardig gefrustreerd te raken, op het einde van de rit begon hij mij te smeken dat hij zo graag wilde klaar komen, en dat hij er alles voor zou doen. En dat terwijl hij lekker met zijn keiharde lul in mijn mondje zat, en mijn tong over zijn eikel heen bleef glijden, hem dichterbij te brengen naar zijn laatste extase en explosie. Als ik meneer aankijk vraag ik hem of hij dan eindelijk wil klaar komen, en hij laat me weten alles te doen als ik hem nu maar liet komen, hij wilde zo graag klaar komen en begon echt te smeken nu. En omdat ik het al een uur had uitgesteld vond ik ook wel dat hij dat verdiend had om klaar te komen.
Dus nog één keer laat ik zijn kei harde lul diep in mijn mondje komen en mijn hand er om heen gevouwen, ik versnel en hij komt dieper en dieper, mijn tong over het puntje van zijn eikel heen wat hij juist zo lekker vind, en steeds sneller en sneller, en uiteindelijk bent trillende  benen spuit hij zijn sperma over zijn buik, schokkend wel wel komt hij tergend klaar. De ene straal na de andere straal land op zijn buik terecht tot hij helemaal leeg was en zich ook niet meer kon bewegen. Het duurde zelfs nog even voor dat alle schokken verdwenen waren en dan pak ik een handdoekje om hem even netjes schoon te maken.

Als hij weer een keertje bij komt, kijkt hij me aan. "Jij bent zo de lul he, jij gaat het zo zwaar krijgen de volgende keer dat wil je niet geloven, je hebt me gewoon laten tergen en smeken om te mogen klaar komen, jij gaat het zo zwaar krijgen meisje!", pling, en dat was de reactie die ik graag wilde hebben, ik had voor elkaar wat ik wilde hebben en hij heeft heerlijk een uur lang genoten van mijn mondje en tong. hehe, ik kon niet wachten wat hij voor me in petto had om me terug te pakken, maar hij vond het zo niet leuk dat hij moest smeken om te mogen klaar komen hihi
Uiteindelijk heerlijk tegen elkaar aan gelegen en zo in elkaars armen in slaap gevallen, geweldig gewoon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten