...

dinsdag 1 april 2014

Even voorstellen :)

Hier ben ik dan, goeden middag allemaal!

Na een tijd er over te hebben nagedacht wil ik toch weer een blog gaan bij houden.
Ik zal ook mijn best doen om het zoveel mogelijk bij te houden voor zover dat kan.

Laat ik mij eens even voorstellen, laat ik mezelf voor het gemak eens "Mevrouw" noemen voor de Anonimiteit
Ik ben een vrouw in haar dertiger jaren, ik heb een handjevol kinderen op de wereld gezet en een vriend waar ik zielsveel van hou.
Ik ben aardig oosters getint en heb donkerbruin tot zwart haar, hazelnoot bruine ogen en ben iets kleiner als de gemiddelde vrouw,
voor iemand in de dertig en na een handjevol kinderen vind ik dat ik er nog aardig goed uitzie, heb een vrij normaal postuur en ben
momenteel bezig de boel weer een beetje strakker te krijgen.

Nou dat hebben we dan ook weer gehad, waarom ga ik eigenlijk bloggen?
Nou ik ben er achter gekomen door het lezen van bepaalde boeken dat ik een "donker verlangen" heb, en hoe meer ik daarover lees hoe nieuwsgieriger ik word.
In een laatste wanhoopspoging om onze relatie te verbeteren en weer leven in te blazen heb ik mijn vriend (laten we die dan voor het gemak even "Meneer" noemen) daar in mee getrokken en nu zijn we allebei aan een ontdekkingsreis begonnen over wat we leuk vinden en wat vooral ook niet.
De boeken waar ik het over heb zijn onder andere "Vijftig Tinten" en het "Dagboek van een Submissive"
De Soft BDSM wereld vind ik erg interessant en waarom ik dat vind weet ik eigenlijk niet want voorheen moest ik dus absoluut niets van deze dingen weten laat staan mee maken. Sinds die boeken ben ik op onderzoek uit gegaan, en ik ben er wel al achter dat het voor mij en zowel mijn vriend niet al te extreem moet worden, ik bedoel niet van die rare ballen in je mond of echt helemaal vastgesnoerd zitten.
Waar mijn interesse echt ligt is het spel tussen twee mensen, opdrachten uitvoeren en het krijgen van straf bijvoorbeeld maar dan wel op een aanvaardbare manier.

Waar ik persoonlijk nu mee bezig ben is uit te zoeken tot hoe ver ik zou willen gaan, wat is mijn limiet en waar ligt mijn grens.
Ik ben er al achter dat ik "erotische pijn" zeer prettig vind omdat ik gewoon niet begrijp wat het met me doet en waarom ik het prettig vind, ik vind het heerlijk als "Meneer" mij verteld wat ik moet doen en hoe ik het moet doen om vervolgens ondeugend te kunnen doen om te kijken hoever ik kan gaan voor hij me een standje geeft en nog belangrijker wat hij voor standje geeft. De controle uit handen geven vind ik heerlijk, het niets kunnen doen of zien of horen.
Maar goed dat gaan jullie allemaal wel lezen :)

Ik zal proberen mijn bevindingen en verhalen hier te plaatsen over wat we allemaal hebben mee gemaakt en willen gaan mee maken samen, buiten dat vind ik het gewoon heel er leuk om erover te schrijven en anderen er misschien ideeen mee op te laten doen. Vooral de vrouwen onder ons zullen het wel leuk vinden denk ik om te lezen. En als ik leuke dingen vind of lees dan zal ik dat zeker even melden.
Zo nu en dan zal ik er eens een gedicht tussen gooien of een leuk verhaaltje maar dat zien we gaan de weg wel denk ik, wat ik hoop is dat mensen het leuk vinden om te lezen en me willen voorzien van enig feedback, positief of negatief het mag allemaal want feedback is gewoon goed om er beter in te worden.

Ik ben al met mijn eerste verhaal bezig over hoe "Meneer" en ik erachter zijn gekomen en hoe we daarmee aan het spelen zijn dus deze zal snel volgen.

Voorlopig wens ik jullie veel lees plezier in de toekomst en hoop op vele reacties! :)

Groetjes,
Mevrouw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten