...

zondag 13 april 2014

Nachtelijk Genot

Nachtelijk genot


Het was alweer enige tijd geleden jou nachtelijke avonturen. Ooit de eerste keer schrok ik best wel je lag boven op me. Mijn geslachtsdeel had je diep in jou genomen. Je was wilt en druk bezig, maar je zei niets. De keren daarop vond ik het wel erg leuk natuurlijk. Je gaf me veel plezier zorgde ervoor dat ik klaarkwam en draaide je vervolgens om zodat je weer heerlijk verder kon slapen. Als we erover praten weet jij van niets. Het blijft voor mij een raadsel echter wel een lekker raadsel.
 
Vannacht ging ik mijn theorie proberen. Ik draaide mij om zodat mijn rug tegen jou buik aan lag. Ik begon lichtelijk met mijn rug tegen jou aan te vrijven. Na wat minuten begon jij heel teder kusjes te geven. Bingo..... na enkelen minuten was ze wakker. Niet het meisje dat jij normaal gesproken ben. Nee op dat moment ben jij het meisje die macht heeft. 
Vurig begin je me te zoenen, te likken je neemt elk stukje vanaf mijn lippen tot aan mijn in verzachtende toestand zijnde lul. Al snel is tie niet meer in verzachtende toestand maar keihard. Hoe je dat doet weet ik niet maar het werkt zo snel. Ik probeer je af en toe te remmen maar daartoe laat je mij geen kans. Mijn armen worden stevig terug geduwd door jou. Je gaat door met mij te plezieren. Je nam langzaam mijn lul tussen jou lippen en zachtjes begin je kusjes te geven. 

Al snel is mijn lul verdwenen tussen jou lippen. Je verhoogd het tempo razendsnel. JEZUS dat is lekker. En zo vanuit het niet stop je. Damn dacht ik. Maar je maakte het zeer zeker goed je kwam omhoog en liet mijn harde staaf zo in jou o zo natte spleetje glijden. Daar kan ik wel mee leven hoor. Al snel verhoog je ook hier het tempo terwijl je nog steeds niets zegt helemaal niets. Wederom probeerde ik je ritme te onderbreken maar daar was je niet van gediend. Je pakt me armen duwd ze met geweld naar boven mijn hoofd en houd ze vast. 
Jou blik was zo geil zo vastberaden zo streng dat ik me overgaf en het over me heen liet komen. Ik had het tenslotte zelf getriggerd. Wat voor mij nieuw was. Je leefde je uit en bereed mij zo heftig dat ik het niet meer kon houden. Jou lichaam naam al mijn schietende zaad op terwijl jij heerlijk kreunde.
Toen ik zo ongelooflijk klaar was gekomen klom je van me af en maakte de kleffe bende van zaad en vocht weer schoon. Nu kwam het punt dat jij normaal gesproken naast me ging liggen en vertrok naar je o zo veilige dromenland. Alleen dit keer dacht vond ik dat jij het verdiende om ook heerlijk klaar te komen. Hoewel ik wist dat ik me op gevaarlijk gebied ging betreden was ik er van overtuigd dat je het zou waarderen. Je moest er niets van weten ik wou je teder zoenen maar je trok je weg en keek mij erg schichtig aan. Ik besloot door te gaan en me niet te laten afschrikken. Uiteindelijk liet je het toe. Ik kan me voorstellen dat het heel wat is om de overhand uit handen te geven. Ik zou het ook niets vinden. Maar je liet me toe. Je gezicht kreeg een zachte maar toch nog een alerte uitdrukking. Ik ging door met tedere kusjes in je nek langzaam naar je borsten. Je ging zachtjes kreunen. YES ik was er door ik was door jou macht heen geslagen. Nu wist ik dat het goed zat. Ik ging door heel langzaam naar jou o zo lekkere kutje. Ik wist dat je kleddernat zal zijn maar o wat verrukkelijk. Je liet me toe om je te likken. Hier genoot je van. Het maakte je los van genot en emoties. Emoties die ik niet kende. Terwijl ik jou bleef likken voelde ik jou genot zo hoog oplopen. Jou hoogtepunt ging naderen. En daar was je je hoogtepunt. Voor het eerst tijdens jou nachtelijke avonturen liet je mij toe jij te verwennen.
Emoties en genot kwamen eruit bij jou. Emotioneel misschien nog wel de overhand. Ik schrok ervan maar bleef je aan kijken. Je keek terug met jou ogen verdronken in genot maar o zo emotioneel. 

Heel even erna lagen we gearmd nog steeds zei jij niets maar ik zag aan jou ogen dat je het fijn vond en ergens heel diep vertrouwelijk.

Oh lief meisje ik ga hiermee door tot we weten hoe het komt. Ik geef toe ik beleef er veel plezier aan maar eens hoop ik dat je het de volgende dag zal herinneren. Ik zal mij compleet overgeven aan jou nachtelijke jij. Jij zal de overhand hebben maar we komen erachter.

Ons nachtelijk genot.


Jou meneer -xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten