...

maandag 7 april 2014

Luie Zondag :)

Na een heftige Zaterdag komen we bij een luie zondag. Echt zo'n dag waarbij je eigenlijk helemaal kapot bent en niets anders meer wilt doen dan lekker op de bank hangen met een filmpje aan of zo. Deze dag was voor ons aangebroken, we waren echt helemaal kapot van de avond ervoor en alle bijbehorende inspanningen.
Toen we namelijk na onze intensieve en leuke autorit thuis kwamen sliepen we natuurlijk niet meteen en hebben we in de slaapkamer het feestje nog even doorgezet.

Maar goed de volgende dag kwam er dan ook dus weinig uit onze handen, uiteindelijk was er een moment dat we even lekker samen op de bank konden gaan liggen met een leuke film erbij. Bakkie koffie erbij en heerlijk even gewoon genieten van elkaar. Alleen Meneer zou meneer niet zijn als hij me niet met rust zou kunnen laten. Ik zit in de hoek met één been op de bank en de ander hangt er naast, Meneer is daar lekker tussen komen liggen maar gaat op zo'n manier liggen dat hij zijn hand onder zijn hoofd legt boven op mijn boven benen. Ik zet een film op maar die was al snel niet interessant, na een tijdje zoeken heb ik dan eindelijk een leuke film gevonden die we allebei nog niet kende, en dus, draaien maar met die handel.

Ik zit heerlijk in het hoekje van de bank dus met Meneer tussen mijn benen in en zijn hand onder zijn hoofd en blijkbaar deed hij dat dus met en reden, want de film was nog niet koud een paar minuten bezig of meneer haalt zijn vinger over het spijkerstof tussen mijn benen heen. Mijn herstellende klitje van de avond daarvoor reageert meteen en smeekt meteen om meer. Natuurlijk blijft het niet bij één keertje strelen maar blijft meneer het doen omdat hij merkt dat het nogal gevoelig is en ik daar dusdanig zo op reageer. En sinds de vorige dag ben ik al zo alle Jezus gevoelig, elke aanraking van hem gaat door mijn hele lichaam heen en dan hoeft hij me alleen maar aan te tikken of even een aai over mijn hand te geven. En ik zou ik natuurlijk niet zijn als ik er niet stiekem van zou genieten. Meneer ligt lekker tussen mijn benen en comfortabel als dat hij ligt blijft hij me over het stukje spijkerstof heen strelen, hij kan de warmte erdoor heen voelen en als hij niet uit kijkt voelt hij dalijk ook het vocht er door heen, de rare kriebels in mijn onderbuik zorgen er weer voor dat ik binnen een mum van tijd nat ben. Zo af en toe stopt hij er weer even mee en als hij dan bedenkt dat ik weer genoeg ben afgekoeld dan gaat hij weer even verder.
Dan ontdekt meneer het volgende, hij streelt niet meer maar nu laat hij zeg maar zijn vinger tegen mijn klitje aan slaan, je weet wel alsof je een propje met je vingers wegschiet maar nu laat hij zijn vinger zachtjes weg schieten tegen mijn klitje aan. De klopjes voelen dof en apart maar wel heel fijn, want op het moment dat zijn vinger op mijn klitje land lijkt het wel alsof er een schokje door mijn lichaam heen gaan en weer net zo hard verdwijnt. Hij krijgt door dat ik dat erg prettig vind en begint het wat fermer te doen, mijn lichaam aarzelt niet en reageert meteen op wat hij doet, bij het tikje wat hij wat fermer met zijn vinger geeft gaat bij mij spontaan de sluis deur open en word ik kletsnat. Meneer gaat over in combinaties, dan wrijft hij weer even en dan geeft hij weer een paar tikjes met zijn vinger, dan streelt hij weer en dan weer een paar tikjes, het duurt ook niet lang en hij heeft me weer volledig onder zijn controle.
Hij wrijft weer een paar keer en nog zonder dat hij mijn vlees met zijn blote handen heeft aangeraakt kom ik tot een spetterend hoogtepunt, ik barst zowat uiteen, mijn hart begint weer sneller te kloppen en ik laat het mijn lichaam maar uit lopen. Dit is zo geil en Meneer besluit er maar mee door te gaan, mijn eerste orgasme is nog niet weg of hij wrijft en tikt weer tegen mijn klit aan die inmiddels al weer flink is opgezwollen, als snel reageert mijn lichaam er weer op en terwijl ze de schokken van de eerste orgasme nog aan het opvangen is maakt ze zich weer klaar voor een volgende ronde. En dan pakt meneer het anders aan, hij draait zich iets op de bank en slaat dan met zijn vlakke hand zachtjes tussen mijn benen in. Wow, dat was apart, een doffe klap op mijn klit en een stoot opwinding vliegt alweer door mijn lijf, en daar komt er weer één, zijn vlakke hand ter hoogte van zijn vinger toppen raken weer mijn opgezwollen klit, en nog een stoot van opwinding schiet er door mij heen.Wie had het ooit gedacht dat ik iemand op mijn klit zou laten slaan, echt te bizar dit.
Meneer doet het nog een keer maar dan iets meer kracht waardoor hij wat harder aan komt, nog steeds is het gevoel dof maar lekker genoeg om er intens van te genieten, hij weet ook precies waar hij zijn vingers elke keer moet laten landen, want hij raakt elke keer mijn klitje op de juiste plek om haar te beroeren. Na een paar tikken wrijft hij weer over mijn broek heen, mijn klit stimulerend zonder het eigenlijk aan te raken en alles spant zich weer aan, en op het moment dat mijn hoogtepunt zich begint aan te kondigen geeft hij me weer een tik met zijn vlakke hand, ik dacht dat ik zowat van de bank af los kwam wat een apart gevoel, wederom barst ik uiteen onder hem en kom schokkend en bevend klaar terwijl ik nog steeds mijn broek aan heb.

We besluiten dan maar even een sigaretje te gaan roken, mijn spleet die al weer zeiknat was geworden, opgezwollen en wel, kloppend en vragen om meer, en ik hoefde niet eens wat te vragen want terwijl ik mijn sigaretje aan het oproken ben en voor Meneer zijn neus sta komt hij weer aan met die hand en zet één voet op de traptrede zodat hij er beter bij kan, dit keer komen de tikken achter elkaar en iets fermer als de vorige, het duurt dan ook niet lang voor hij me weer daar heeft waar hij me hebben wil. Hij wrijft weer even over mijn broek heen en niet normaal gewoon, mijn hoogtepunt word alleen maar erger en erger, elke keer dat ik klaar kom is het nog heftiger dan de vorige, terwijl mijn orgasme zich bereikt legt hij zijn handen over mijn spijkerbroek heen op mijn klit en duwt af en toe zodat het lijkt alsof ik er in blijf hangen. Schokkend en hijgend kom ik keer na keer klaar, ik kan ze niet eens meer tellen zoveel waren het er, meneer was trots dat hij mij wist klaar te laten komen zonder dat hij me broek heeft hoeven uit trekken, hij moest er erg om lachen omdat ik zo gevoelig was blijkbaar had ik er steeds weinig voor nodig om klaar te komen. Weer een onvergetelijk moment waarbij ik mezelf helemaal heb laten gaan, meneer weer alle macht had gegeven en volledige controle over mij, dit is wederom nog steeds maar het begin, en ik ben benieuwd wat er allemaal nog gaat komen.

Boven maar even een andere broek aan gaan trekken, want ik kon wel stellen dat ik verder niet meer in die broek zou kunnen door lopen zo nat was die geworden.

Tot weer een volgend avontuur :)


  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten