...

dinsdag 8 april 2014

Web van verlangen :)

De Dinsdag is aangebroken en Meneer moest ook vandaag weer vroeg naar zijn werk toe. Wederom een dagje lekker op kantoor werken, en als hij dan net een aantal weken in het buitenland heeft gezeten vind hij dat ook helemaal niet erg om dat te doen. De dag gaat redelijk snel voorbij en ik heb ook een aantal afspraken staan waar ik gewoon niet onderuit kan komen, al heb ik er niet zo heel erg veel zin in vandaag, maar goed wat moet dat moet.
Als ik de afspraken van de dag heb afgehandeld krijg ik rond de middag een foto in een berichtje op mijn telefoon, op de foto was een vrouwenhand afgebeeld met een strengenzweepje. Ik kijk nog eens goed naar mijn telefoon en een tinteling schiet er door mijn lichaam heen.
Niet veel later begint Meneer me weer te berichten
"hmmm", ik kon er al gelijk uit op maken dat meneer iets van plan was
"Wat is er hmmm meneer?", vraag ik nieuwsgierig terug
Dan krijg ik ineens een bliksemschicht in mijn berichten, ik snapte niet zo goed wat hij er mee bedoelde
"Bliksem? Haha bent u geladen?", grap ik naar hem toe in de hoop dat hij me ging vertellen wat hij er mee bedoelde, maar goed dat is eigenlijk vragen naar de bekende weg want dat doet hij toch nooit.
In plaats van antwoord krijg ik een knipoog en een smiley met een lampje boven het hoofd, ik kon er dus uit opmaken dat hij me niets ging vertellen maar dat hij wel met een idee rondliep. Meneer met een idee dat is een gevaarlijke combinatie heb ik de afgelopen dagen wel gemerkt, en omdat ik hem gister avond zo vreselijk heb lopen tergen en uit lopen dagen kan ik er natuurlijk op wachten dat zijn ideeën in mijn nadeel zullen zijn.
"Hahaha", stuur ik hem een beetje zenuwachtig terug
"Tot straks", roept hij dan als laatste terug, en nu ga ik mij toch een beetje zorgen maken over wat hij allemaal aan het uitspoken is.
"Uh... Ooh...", weet ik nog even uit te brengen
"Geen zin meer om te werken, maar geduld", roept hij weer naar me terug, hmm dit klinkt niet als de meneer die zin heeft om te werken, dit klinkt echt als iemand die iets op zijn geweten heeft maar het lekker niet gaat vertellen, pff...
Ik stuur hem dan een blozende smiley en een engeltje erachter aan
"We zullen zien", stuurt hij terug met ik kan wel een eigenaardige toon in het bericht, een toon met een geniepig lachje.
"Hmpf.. u gunt me geen genade he?", en daarmee probeer ik mezelf nog een beetje te redden, alleen jammer genoeg helpt het niet.
"Nee", zegt hij heel kortaf en zijn berichtentoon klinkt erg streng.
"uh...oh... (zwetende smiley) tot strakkies denk ik"
"Dat denk ik ook"
Dan een uurtje later krijg ik een foto van Meneer toe gestuurd, op de foto staat een pakje dextro afgebeeld, en ik dacht dat hij liet zien dat hij die aan het eten was omdat hij de dag niet door kon komen, maar niets was minder waar dan dat.
"Nee, dacht misschien meer wat voor jouw :)", rept hij er meteen achteraan
"Uh... heb ik dat nodig dan", vraag ik hem weer terug
"Misschien"
'Oh Boy"
"Mischien niet"
Goed misschien had ik hem gisteren toch niet zo moeten tergen, ik krijg weer een koekje van eigen deeg, terwijl ik het volste recht had om hem te tergen vanwege de laatste dagen.
"Oh fuck"
"Wat voer jij in je schild"
"Grr... je maakt me helemaal gek met je woorden", het is zelfs zo erg dat ik er niet eens meer aan denk om hem om de juiste manier te benoemen, nog een foutje?
"Tja", krijg ik weer terug, en ik krijg het er gewoon warm en benauwd van.
"Wat nou tja hmpf...", met een engeltje er achter aan
"Ik ga je..."
"U gat me..."
"Gat"
"pff, zo dan", lekker he schrijven als je het een beetje moeilijk hebt, ik kwam niet eens meer uit mijn woorden
"Niets vertellen (smiley met een zonnebrilletje)", zegt hij eigenwijs terug.
"Meneer?", zeg ik op een ferme toon, waarvan ik weet dat hij er alleen maar meer van geniet dan dat hij er bang van gaat worden
"Ja mevrouw", zegt hij terug in alle kalmte
"Ah please...."
"Ik zei toch dat ik je niets ga vertellen", roept hij weer terug, en meneer ferm is weer terug
Het is bijna tijd dat meneer gaat stoppen met werken en dat betekend dat hij rond 17:15 thuis zal zijn
maar om half 6 is meneer nog niet thuis, en ik voelde al dat hij wat in zijn schild aan het voeren is en werd er eigenlijk wel een beetje nerveus van.
Ineens krijg ik een blozende smiley in mijn beeld
"Uhoh, u bent een beetje laat lol", roep ik naar hem toe
"Hihi", is alles wat hij op dat moment te zeggen heeft en ik heb het ondertussen niet meer van de spanning.
"Oohhneeee!", en ik gooi er een paar lieve smileys uit waaronder mijn engeltje
Ook hij stuurt er een paar smileys tegen aan, eentje die zijn tanden laat zien en een blozende
"ok ik houd op, dit trek ik niet meer", stuur ik verloren naar hem terug, wetend dat ik straks vreselijk te grazen genomen ga worden.
Als laatste stuurt hij een duiveltje, "Tot Zo"
Ik sta in de keuken een kop koffie in te schenken, er gaat van alles door mijn gedachten over wat meneer met mij zou gaan uit halen, echt de vlinders treden buiten hun normale omgeving.
"O O O", stuur hij me dan een paar minuten later weer
"Foutje gister. hihi", mijn duiveltje zit op mijn schouder en begint te springen en te dansen, fluit op haar twee vingers en roept, "Whoooohoooo!"
Op dat moment komt hij thuis en heeft een blik in zijn ogen waarvan ik het niet thuis kan brengen. Hij doet niet geheimzinnig of wat het enige wat hij me verteld is dat ik strakjes niet meer naar boven toe mag. Ik was al bezig met mijn eten maar ik was wat vergeten en dus moest ik nog even naar de winkel toe om het te halen, en dus neem ik mijn telefoon mee en mijn sleutels en loop naar de winkel toe.
"Ik was heel lief"
"Heeeeeeel lief", stuur ik terug zo onschuldig mogelijk te klinken
"Ik ook", krijg ik weer terug
"Hmpff..."
"Hihi"
"Kom je snel terug, heerlijk die blik van jou. Zo vragend naar meer"
"Natuurlijk kom ik snel terug haha"
"Zo vol vermoeden en toch niets weten, ik ben benieuwd (met een duiveltje erbij)"
"Haha meneer toch (met een engeltje erbij)"
"Dat kan je wel zeggen ja"
Ik krijg weer een foto van meneer toe gestuurd, dit maal een afbeelding van een paar pluche roze handboeien.
Ik wist niet waar ik het had op dat moment en mijn lichaam reageerde er weer meteen op.
"Oh shit", stuur ik hem terwijl ik de winkel rustig door loop op trillende beentjes.
"Wat schat"
"Nou wat u me stuurde"
"LoL"
Maar terwijl ik in de winkel loop kom ik iemand tegen die ik ken en sta er even een tijdje mee te praten over foto's die ik een tijdje geleden had gemaakt. Ik vroeg of ik deze even moest sturen en dat was wel een goed idee. Dus ik pak mijn telefoon, open mijn notitie blokje en vraag of het email adres daar even genoteerd kon worden. De man pakt mijn telefoon en begint zijn email in te voeren maar op het zelfde moment begint Meneer weer berichten te sturen en verschijnen deze bovenin beeld terwijl die man dus het mail adres aan het opschrijven is. Ik voelde het bloed naar mijn wangen stijgen en werd lichtelijk een beetje zenuwachtig, deze man kon namelijk gewoon lezen wat er gestuurd werd omdat ik dat niet had afgeschermd. Ik hoorde de ene pling na de andere en wist me even geen houding aan te geven.
"Ik heb straks ook wat voor jouw te doen"
"Time for fun"
"Al de hele dag denk ik aan jou en wat ik met je ga doen"
"Vanavond smeek jij om genade"
Ik pak de telefoon weer aan van de man als hij klaar is met schrijven en zie wat Meneer allemaal geschreven heeft, niet wetend wat de man wel of niet voorbij heeft zien komen. Ik zeg de man dat ik de foto's zo snel mogelijk zal toe sturen en lach vriendelijk naar hem, hij kijkt me aan en begint ook een beetje te grijnzen, hij bedankt me en wenst me een "fijne avond", woaahhh... ik kon wel door de grond heen zakken, echt, ik schaamde me zo dood niet normaal. mijn hart bonkt in mijn keel van opwinding.
"Oh shit shit shit aaahhhh", stuur ik naar Meneer terug die niet weet wat er momenteel in de winkel heeft afgespeeld.
"Heet he, denk maar goed", stuurt hij nog even terug
"Ik kom eraan", verstuur ik weer snel en been mijn weg naar huis toe zo snel ik kan.
"Laat die radars maar draaien"
"Grrrr"
"Ik heb er zin in, jij ook?"
"U bent gvd onweerstaanbaar zo op deze manier"
"Mooi!"
"LoL ik maak me zorgen (met een engeltje erbij)"
"Dat duurt lang, opstaan met een idee en dan de hele dag uitwerken tot een plan, hahaha super. Ik denk dat je gaat smeken om klaar te mogen komen"
Als ik thuis kom vertel ik het verhaal aan Meneer, deze kwam niet meer bij van het lachen en had er alleen maar pret bij, hij had het wel willen zien, pfff ik kon wel door de grond heen zakken midden in die winkel daar.
Ik gaat verder met mijn eten maken en duik de keuken weer in, Meneer doet ineens heel geheimzinnig en verdwijnt naar boven de slaap kamer in, mijn instructies waren dat ik daar niet meer mocht komen, pas als hij dat zegt. Niet veel later stuurt hij me een fotootje van ons bed met daarop een aantal attributen, handboeien, sjaaltjes, en een blinddoek... mijn lichaam was weer meteen paraat, maar hij is zo lang boven geweest dit zou echt niet alles zijn, er moet meer aan de hand zijn.

Na het avond eten heeft hij er enorm zin in zijn plan uit te voeren en ik ben reuze benieuwd naar wat allemaal. Ik mag mij nog even gaan douchen verteld hij en wat spullen uit de slaap kamer halen alleen wil hij daar wel bij zijn als ik dat doe. Dus zo gezegd zo gedaan, we lopen naar boven en Meneer loopt met mij mee, als we dan de kamer binnen lopen en ik zie alles op bed liggen gaat er een tinteling door mijn lichaam heen, ik kijk naar de handboeien en begin me nu echt zorgen te maken, wat gaat hij allemaal met me doen?
Ik mag wat spulletjes pakken en dan word ik weer de kamer uitgewerkt met de volgende instructies,
"Als u klaar bent met douchen mag u naar beneden komen en dan gaat ik zelf even douchen, als ik klaar ben kom ik ook naar beneden en neem u mee naar boven waarbij u voor de deur van de slaap kamer een blinddoek voor krijgt. U zult niets kunnen zien maar alleen horen en voelen, vertrouw op mij en alles komt goed"
Dat was iets om over na te denken, het was zo apart zoals hij dat vertelde met een bepaalde zwoelheid in zijn stem maar toch streng genoeg om mij te laten gehoorzamen voor wat hij van me vroeg. De zenuwen gieren door mijn lichaam heen als meneer staat te douchen en ik nog maar een sigaretje neem voor dat ik aan hem overgeleverd word.
Het moment dat wij naar boven gingen en ik geblinddoekt was bracht even paniek bij mij, ik wist dat hij wat uitgevoerd had aan de foto die hij me eerder liet zien met de handboeien. In de kamer zegt Meneer dat het een afleiding was en ik wist niet zo goed waar ik het zoeken moest, mijn lichaam spande zich aan en bereidde zich op alles voor. Hij leid mij naar het bed liet me rustig op de rand zitten en ontdeed mij van mijn badjas terwijl hij lief en zacht streelt over mijn lichaam. Zijn lippen branden op mijn huid en zijn geur snuif ik op, ik kom al in hogere sferen en lijk wel buiten mijn macht mee te werken. Kusjes en likjes over mijn hele lichaam, hij verwijderd mijn bh en dan ook mijn slipje, bracht mij in het midden van het bed met enige instructie, ik mocht niet bewegen en alleen maar stil zitten en afwachten. De secondes die ik moest wachten kropen letterlijk voorbij, ik zag niets, ik hoorde hier en daar wat geschuif maar verder was het nog stil.
Mijn duiveltje kon alleen maar lachen en in haar handjes klappen en liet mij weten dat het nu ging gebeuren.
Ik voelde zijn aanwezigheid, en hij legt me neer op het bed, hij kust me op mijn lippen en deze gaan automatisch een stukje open, zijn tong zoekend naar de mijne, en terwijl hij dat doet reikt hij naar mijn hand en pakt deze vast, voordat ik het in de gaten had lag deze al vast aan het bed. Mijn gedachten nemen een loopje met me, de spanning die door me heen raast, de opwinding die het me bracht, en natuurlijk kon ik zelf al voelen dat ondanks dat ik een beetje angstig was voor wat er ging gebeuren het vocht tussen mijn benen al begon te lopen. Ook mijn tweede hand lag in een paar seconden vast, hij streelt mijn lichaam op een zachte sensuele manier en gaat over mijn buik richting mijn benen, en binnen enkele seconden liggen ook mijn enkels vast en kan ik mij amper bewegen. 't zat niet al te strak maar ik zou er ook niet al te makkelijk uit komen, en dat bracht een ander soort gevoel met mij mee.
Ik zag het al voor me hoe ik op het bed moest liggen nu, mijn armen boven mijn hoofd vast, mijn benen gespreid en vast, ik was letterlijk overgeleverd aan Meneer, ik had geen keus dan het over me heen te laten komen, ik had geen andere keus dan het toe te laten en dat deed ik dus ook.
Ook Meneer wilde even weten hoe het met mij gesteld was en voelde even tussen mijn benen, "U stelt mij niet teleur mevrouw", constateert hij met een gemeen klinkend lachje in zijn lag stem.

Ik voelde zijn ferme maar zachte handen, warm en stevig, een likje hier en een likje daar, meneer nam af en toe een pauze en kwam dan onverwachts vanuit een andere hoek met zijn aanrakingen. Het feit dat ik niets kon zien aankomen maakte me alert en oplettend. Daar was hij weer, maar wat voel ik nu het lijken wel een soort vreemde sliertjes. Werd er stil van en kon weinig tot niets meer uitbrengen, mijn hartslag versnelde in een rap tempo. Het kriebelde wanneer hij ermee over mijn borst streelde, over mijn buik naar beneden naar mijn kaal geschoren kutje, het geil droop inmiddels tussen mijn benen vandaan. Ik rilde en spande me aan, niet wetend wat hij er allemaal mee ging doen maar u bleef wederom zachtjes en lief
Meneer laat het over mijn klitje heen glijden en liet het zachtjes er tegen aan vallen, ik schrok, zette me eerlijk gezegd al een beetje schrap op wat komen ging maar dat bleef uit, hij bleef lief en zachtjes wat ik ook wel kon begrijpen, maar mijn lichaam schreeuwde letterlijk om meer.
Ik kon hem horen genieten, bemerkte dat hij er ook extreem opgewonden van werd en werd gek bij de gedachte dat zijn vocht al langzaam uit zijn harde lul droop.
Zachte tikjes die me schotjes door mijn lichaam gaven, bij elke tik heftiger en intenser, ik had het gevoel alsof ik elk moment kon exploderen, zo apart en zo heftig, nog niet eerder zo mee gemaakt.
Heerlijk zoals hij mij tergde en plaagde, zoals hij tegen mij sprak, ik werd er extreem geil van, ik vond het geweldig wat hij allemaal met mij deed en genoot ervan alsof het de laatste keer was.
Als meneer met zijn harde lul bij mijn mond blijft begrijp ik daaruit dat ik hem in mijn mondje mag nemen, ik doe dat gretig en probeer met mijn tong hem te strelen, heerlijk te pijpen, maar blijkbaar ben ik iets te gretig en straft hij mij daarvoor af, ik mocht niet te veel van hem en moest me aan zijn instructies houden en als ik dat niet deed draaide hij even aan mijn tepel die dan tussen zijn duim en wijsvinger in geklemd zat. Een gloeiende pijn wanneer hij in mijn tepel knijpt maar des te lekkerder wanneer hij hem loslaat, ik kon het af en toe wel uit gillen, en het verraste me hoe ik er op kickte dat hij dat deed en probeerde voor mijzelf uit te vinden hoe ver meneer zou kunnen gaan met mijn pijn grens want het was zo fucking lekker.
Verwarde gevoelens en emoties die de overhand namen, prikkels die ik mijn leven lang heb proberen te ontwijken dringen zich nu aan me op en het overmand me wat het met me doet. Elke aanraking voelt als een schok, elke streling nog intenser als ooit tevoren, en dat was nog lang niet alles.

Plots draait hij me later op mijn buik om even te laten zien wat er met zijn web van verleiding mogelijk is en brengt mij in een positie waarin ik weinig tot niets meer kan doen. Een uitgelezen kans om eens uit te proberen wat er allemaal mee kon gedaan worden, meneer pakte de sliertjes erbij en voelde ze over mijn billen glijden en uiteindelijk sloeg hij er een beetje mee tegen mijn billen. Het was vreemd en kietelend, maar niet hard genoeg om me pijn te doen, het was zelfs lekker en mijn lijf begon te kronkelen, vragend naar meer. Een paar tikken met zijn blote hand op mijn kutje waarbij hij heel kort met het uiteinde van zijn vingers mijn klit raakt, ik werd er door verrast, en vond het vreemd genoeg erg lekker, het geluid van de tik en het landen van zijn vingers op mijn klitje maakte me buiten zinnen, het is een ander soort gevoel dan dat ik ken. En terwijl hij met zijn hard kloppende lul in mij zit neemt hij het risico en haalt uit om met zijn blote hand op mijn billen neer te komen. Ik had hem niet verwacht en een schok van opwinding ging van onder naar boven door mijn hele lijf heen, mijn lijf was in opperste paraatheid en in de war, in één klap was ik kleddernat tussen mijn benen en dat was meneer natuurlijk ook meteen opgevallen.

De landing van zijn hand op mijn billen was niet pijnlijk hard maar hard genoeg om hem te voelen en er van te schrikken als je het niet verwacht, ik zette mij schrap in het bed en hoopte eigenlijk dat er nog eentje zou komen, en die kwam, deze was harder dan de vorige, de daarop volgende werd nog iets harder en ik begon het al aardig te voelen. Mijn lichaam begaf zich zowat en bleef maar vragen om meer, het was zo geil als hij dat deed terwijl hij in en uit aan het bewegen was in mijn kletsnatte kut met zijn keiharde lul. Het voerde de spanning zo hoog op en liet de aanloop naar mijn orgasme zo heftig worden, en dan komt de laatste landing op mijn billen. Ik verwachte geen pijn, omdat de vorige ook geen pijn deden, maar bij de laatste haalt meneer uit en slaat zo hard op mijn billen dat we er beiden van schrokken, een flits van geilheid schiet er door mij heen en ik kijk hem aan alsof ik hem op dat moment wel een mep terug kon verkopen, hij gloeide op mijn billen na en Meneer was dusdanig geschrokken dat hij het op dat moment wel even genoeg vond. Mijn lijf was inmiddels op dusdanige temperatuur dat het begon te klagen dat Meneer er mee stopte en daar schrok ik van, ik genoot van die scherpe pijn die gloeiend achterbleef op mijn billen maar ik ben er nog niet achter waarom ik het zo fijn vind. Meneer begint zich diep te stoten in mij en met een paar gloeiende billen en de gedachte aan die heerlijke erotische pijn prikkels komen we allebei tot een heftig orgasme klaar, hij spuit zijn hele lading sperma diep in mijn kutje en begraaft zich dan met zijn gezicht in mijn haar, ik val in kleine stukjes uit elkaar onder hem en laat het door mijn lijf heen sidderen, hij bleef in me na stoten tot er niets meer over was. Wat was dit heftig en intens, ik heb dit nog nooit mee gemaakt, het hele spel de aanloop, die heerlijke pijn die me nog meer naar het orgasme lieten verlangen dan ik al deed. Ik vond het heel apart en ik durfde het niet hardop te vertellen aan meneer bang voor hoe meneer erop zou reageren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten